Re: ADAX vs Vobis... ktory lepszy ???

Autor: Cooger (squadaq_at_box43.pl)
Data: Sun 11 Aug 2002 - 21:47:19 MET DST

> hmmm,... ten czarny to pewnie model dla chakierów :)
>
> ale nie napisałeś najwaażniejszej kwestii - co o nim uważasz - dobra
> rzecz, czy zła. bo jakby chektor napisał to byłoby z kontekstu, ale
> tutaj... ;)

Nie widzę różnicy (oprócz obudowy która jest standardu wyższego niż Codegen,
ale nie znowu Chieftec, szczególni że jest mała) do zwykłego składaka.
Bluescreeny bywają i owszem (z różną częstotliwością), całość niby sprawna,
a jednak. Co chcesz jeszcze wiedzieć ? Płyta główna standardowa (producenta
nawet nie sprawdzałem ale mogę spróbować jeśli to ważne), cooler chyba
cooler master. CD Lite-On (na moje oko, a coś o tym wiem) na całe szczęście
mało z tego CD korzystam. Zaletą tego typu sprzętów są solidniejsze myszki i
klawiatury. No i mam legal Windows i moge sobie windows update robić :)

--
Pozdrawiam,
Cooger