Re: Czy plyta Elitegroup K7S5A obsluguje USB 2.0 ?

Autor: PasZczAk (paszczak_at_z.pl)
Data: Sun 11 Aug 2002 - 20:56:58 MET DST

Użytkownik "von_Kowal" <von_Kowal_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Zapraszam do Warszawy mogę takich jak wy przyjąć na 2 - 3 dni do serwisu,
> choć pewnie się nadajecie do mopowania podłóg. Ale niech stracę ... sądze

> 2 dni pożądnej pracy z ECS was uleczą. No może takie krótkie cwaniaczki ze
> swoją głeboką wiedza zabłysną, oświecą nas laików. Jak wynajdziesz spośób
na
> sypiące sie ECS to człowieku daję ci etet od ręki.

Masz zbyt wygorowane mniemanie o sobie ...
nie twierdze ze sam wiem duzo troche juz łapie bo ostatnio moj stary
pokupował sobie stare sun-y i compaqa prosignie i wiem juz co to jest
pozadny komputer, wiec badz łaskaw nie pojezdzaac ludziom tylko dlatego ze
maja ecesa ja jak na razie umiałem naprawic na tyle zeby działa i pod win xp
chodzi naprawde rock stable nawet lepiej niz kumpla win me meeee na solteku
czy innym niby markowym ale to gowno prawda!