Re: Czy plyta Elitegroup K7S5A obsluguje USB 2.0 ?

Autor: von_Kowal (von_Kowal_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 11 Aug 2002 - 20:07:19 MET DST

Użytkownik "Krzysiek" <silverman_at_oldschoolmotherfucker.com> napisał w
wiadomości news:Xns9267CB3DB84A0silvermango2pl_at_153.19.0.141...
> "Phantasmagorion" <phantasmagorion_at_wp.pl>, wrote in

To ze to sie przerodzilu poznije we wzajmne wyzywanie to juz
> wasz problem, ze nie umiecie pisac na usenecie. Jeszcze raz polecem
> przeczytanie netykiety.

Masz chłopie rację jesteś jak głos wołającego na pustyni. Przepraszam
poniosło mnie ale nie wytrzymałem jak na mnie wsiadł jakiś mądrala co to
tylko potrafi pisać o twojej rodzinie. Napocieszenie mogę tylko napisać a
miejcie sobie te ECS nie moj to cyrk nie moje to małpy.. pewnie spotakam nie
długo wasze cacka jak będe je wysyłał do zwrotu.. hehe

Dzięki Krzysztofie za głos opamiętania