Re: NTG ale...

Autor: Zbino (zew_at_f2virt.onet.pl)
Data: Sun 11 Aug 2002 - 19:11:49 MET DST

> Jakim prawem rząd rozpiepsza państwową kasę !!!
> Kościół niech sam za to płaci, czyli zapłacą za przyjazd sami
zainteresowani
> wyrzucając pieniądze na tacę.

   Jeśli synku nie chodziłeś do szkoły to zapytaj mamusi, która ci powie że
Papież jest głową paśtwa tak jak Bush czy Putin. Jakoś nie słyszałem, aby
miejscowi Rosjanie składali się na ochronę policyjną dla Putina, gdy
ostatnio był, a o takie koszty się rozchodzi. Poza tym to jest Polak tak jak
większość nas na grupie. Ponadto jeśli nie wiesz, co to jest elektronika to
ci już nic nie pomoże.