Re: niedzialajaca przejsciowka LPT -> USB

Autor: sphinxozo (sphinxozo_at_hotmail.com)
Data: Sun 11 Aug 2002 - 15:33:31 MET DST

"Piotr Sawicki" <bratpit_at_aps.punkt.pl> wrote in message

> Moze zle napisalem... Mam USB w kompie i do tego portu podlacza sie
> przejsciowke do ktorej to podlaczasz drukarke z wyjsciem lpt. Kupilem w
> sklepie w Opolu -- nie mieli "na stanie" ale sprowadzili bez problemu.

Wszystko fajnie ale w swojej drukarce masz zwyklego lpt'a a nie "super
szybkie lpt podlaczone przez usb" :) wiec i tak jedna wielka kupa. Szybkosc
limituje ci wejscie na drukarke, zreszta mysle ze taka przejsciuwka usb->lpt
musi byc zgodna z normalnym lpt wiec na przyklad 1Mb bym sie tam nie
spodziewal.
Jakis sens moze mialo by podlaczenie drukarki z pecetem kablem USB ale jak
wnioskuje drukarka takiego polaczenie nie umozliwia :(

marcin