Re: piszczy monitor

Autor: Voytec (wojtek.s_at_poczta.fm)
Data: Sun 11 Aug 2002 - 12:55:03 MET DST

Piszczenie wywołane jest przez generator odchylania poziomego, a słyszysz
najczęściej drgania elementów metalowych które po nagrzaniu mogę się np
wyginać i wtedy piszczenie zanika, może też pomóc lekkie puknięcie monitora.
Te elementy, które rezonują i wydają dźwięki można np potraktować glutem z
glue-gun'a
spróbuj otworzyć obudowę i delikatnie dotykać izolowanym przedmiotem (np z
tworzywa) jak po dotknięciu piszczenie ustanie to znaczy, że znalazłeś.