*.ram [ntg ?]

Autor: paiCHiwo (paichiwo_at_USUNTOwp.pl)
Data: Sun 11 Aug 2002 - 12:16:27 MET DST

sory jesli NTG
czy istnieje jakis sposob aby plik *.ram zgrac na kompa (twardziela)?
http://www.journeytojah.com/audio/journeytojah/runaway.ram <-- tutaj niby
sie sciaga plik, ale po uruchomieniu Real Player laczy sie z jakims serwerem
? sciaga inny plik ? (mniemam ze jet to jakies zabespieczenie przed
sciaganiem) i wlasnie o ten plik mi chodzi, ten z muzyka...
mam nadzieje ze nie zagmatwalem za bardzo...

pozdrawiam
paiCHiwo

--
"Jestem za karą śmierci. Ten, kto popełnił odrażające czyny, powinien dostać
nauczkę na przyszłość"