Re: Do Telewizora.

Autor: slonpn (slonpn_at_wp.pl)
Data: Sun 11 Aug 2002 - 11:57:26 MET DST

> potrzebuje podlaczyc komputer do telewizora. jakie najlepsze i
> najtansze rozwiazanie:
>
> 1) kupic karte graf tv out
Proponowalbym sie rozejrzec(np. allegro) za jakims uzywanym Ati Ragem lub
Radeonem 7000.
> 2) byly (sa) przejsciowki ktore mozna wpiac w gniazdo wyjsciowe karty
> graf, i poprzez ta przejsciowke do tv

Nie wiem, ale to by chyba moglo sporo kosztowac. Potrzebny jest specjalny
przetwornik, ktory wlutowywany jest normalnie na kartach

> 3) inne (nie znane dla mnie)
Dla mnie tez;-)
Najlepiej chyba kupic jakas starsza karte Ati, wyprodukowana jeszcze przez
Ati, ktora zapewni nie tylko naprawde niezla jakosc wyjscia tv, ale i obrazu
na monitorze. Produkty INVIDII, zwlaszcza wykonane na mx200 przez
producentow typu DigitColor, StarColor i InnyColor radze nie brac pod
uwage - w czarna rozpacz mozna popasc...

Piotr Nadybski