problem z ATI

Autor: p0li (p0li_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 10 Aug 2002 - 23:50:30 MET DST

Hej
mam dziwny problem z kartą ATI all in wonder radeon
po instalacji nowych sterowników, przy próbie uruchomienia DVD wyskakuje
błąd i program się wywala - a jednocześnie uruchamiając systemowy player DVD
wszystko jest OK - ponadto zniknęła mi opcja TV - robiłem wszystko jak
przykazali - tzn reinstalacja starych sterów, restart, instalacja nowych,
restart itd.
nie sprawdzałem na starych sterach - ale jak nic nie wymyślę to chyba trzeba
będzie to sprawdzić - a może ktoś miał już taki problem i mi pomoże?

--
P0zdrawiam
p0li     p0li(at)poczta.onet.pl