Re: Cennik action

Autor: Cooger (squadaq_at_box43.pl)
Data: Sat 10 Aug 2002 - 20:24:29 MET DST

> Zgadzam sie w 100%!!!

> To jest akurat bzdura! Co _ci_ zalezy? Skad wiesz po co mu cennik??? Moze
> chce ze swoim sklepem negocjowac! Kupujac benzyne na stacji znasz cene
> rafinerii/petrochemii (codzioennie o tym w gazetach), wiec o co chodzi????
> Tak jest praktycznie ze wszystkim!

ceny niech porównuje tam gdzie może kupić... czyli w sklepach detalicznych

> Co to ma do rzeczy? Czy on prosi o dostep do _twojego_ komputera???? Bo
mi
> sie wydawalo, ze chcial tylko cennik firmy Action! Gdybym mial -
przeslalbym
> bez wachania! Watpie ze TY w zyciu jestes tak uczciwy, jak chcesz sie
cennik actiona na stronie jest pokawałkowany na kategorie

> pokazac na grupie. Prosty przyklad: jestem pewien na 100%, ze jak
prowadzisz

Ja chcę coś pokazać na grupie ? Ciekawe co...

samochod, to chociaz raz przekroczyles dozwolona predkosc/stanales lun
> zawrociles gdzie nie mozna! Ale szczerze watpie ze odrazu po tym czynie
Jakby Ci to powiedzieć - nie mam prawa jazdy :)

> A jak nie jezdzisz samochodem - to chociaz raz przeszedles ulice na
> czerwonym lub w niedozwolonym miejscu! A jak nie - to sam sobie wynmysl
> jakis przyklad!

Tylko co to ma rzeczy ? Po prostu uważam, że jeśli ten gość nie jest
resellerem to nie powinien mieć dostępu do cennika.