Re: bufor odczytu

Autor: Cooger (squadaq_at_box43.pl)
Data: Sat 10 Aug 2002 - 20:05:16 MET DST

> A czy ma to wielkie znaczenie? Jeślitak to jak powinno wyglądać
Może mieć
> podpięcie w sytuacji kiedy mam nagrywarkę, cd-rom i HDD oraz kieszeń na
> HDD (pustą, czasami tylko gości tam hdd od znajomka)??

w jakich trybach pracują te napędy ? Najlepiej spróbuj podłączyć nagrywarkę
na drugim kanale samą i zobacz czy nadal masz cyrki z buforem. Podejrzewam,
że będzie OK. Jeśli tak to sprawdź czy CD i dysk pracują razem poprawnie
(pomoże HDTACH, Sandra) Jeśli tak to podłącz je razem na pierwszym kanale, a
nagrywarke z kieszenią na drugim.
> Mam dwie taśmy ale nie wiem, co i w jakiej kolejności powinno być
> podpięte, żeby dobrze działało.

Też nie wiem :) Trzeba posprawdzać różne konfiguracje i zobaczyć jak będzie
najlepiej. Opisz dokładnie napędy to będzie łatwiej wróżyć :)

--
Pozdrawiam,
Cooger