Re: Problem z bootem

Autor: Adramelech (adresu_at_tu.nie.ma)
Data: Sat 10 Aug 2002 - 19:24:20 MET DST

"Phantasmagorion" <phantasmagorion_at_wp.pl> OdpowiedŸ na

> Czemu, może rozpoznawać jako MP a dalej się buntować

Tyle że gdy na płycie jest jeden XP, niemostkowany problemy z botowaniem
także występują.

> To bardzo bardzo prawdopodobne.

Sprbowałem jeden z tych proców na mojej płycie, KT133A Epoxa. Na
identycznym śmigle grzał się nawet mniej niż mój duron 1200_at_1330.

No niestety oba.

Pozdrawiam

--
Piotr Sobolewski GG:1976488