Re: Cennik action

Autor: Cooger (squadaq_at_box43.pl)
Data: Sat 10 Aug 2002 - 18:38:58 MET DST

>że każdy chce byle pierdołe w hurtownii kupować

kto ma dostep wrecz powinien. Np. w Warszawie az mnie szlag trafia,
jak nie chce mi sie jedchac do hurtowni po pare drobiazgow, ide na ta
Warszawska Gielde Elektroniczna/Komputerowa (pod GUSem), zas tam marza
na niektorych podzespolach siega i przekracza 50%. Co gorsze w innych
sklepach potrafi byc jeszcze drozej.
Jadac po jedna karte graficzna do actiona taryfa stamtad (ok. 10 zl),
placac haracz za male zakupy (25 zl) i tak wychodze na swoje.

nie wiem gdzie na karcie graficznej narzut może wynosić 50% ? Coś mi tu
nieładnie pachnie... Marża na kartę graficzną w tanim sklepie to od 6-8%,
10% to już nie lada wyczyn. Sprzedaż detaliście przez dystrybutora uważam za
wielką pomyłkę i psucie rynku.

--
Pozdrawiam,
Cooger