USB i stara plyta?

Autor: pasikonik (mihal_at_polbox.com)
Data: Sat 10 Aug 2002 - 17:12:32 MET DST

Witam!
Mam starą płytę główną A-trenda ATC-6130 na chipsecie BX. Na płycie tej jest
wyjście USB, ale niestety nie ma wyprowadzenia na obudowę. Mam w związku z
tym pytanie. Czy można takie wyprowadzenie zainstalować i czy wtedy to USB
zadziała mi w kompie? Czy może jest coś jeszcze potrzebne do tego?

pozdrawiam
Michał
P.S. Aha i jeszcze jedno. Co to takiego jest śledź? Nie chodzi mi oczywiście
o rybę :) Tylko czy to jest to wejście na płycie głównej, czy wyprowadzenie
już na obudowę?