overclocking (Celeron 400 Mhz)

Autor: Mike (worms-men_at_wp.pl)
Data: Sat 10 Aug 2002 - 16:01:16 MET DST

Witam,
mam Celerona 400 Mhz, płytę główną Intel 440BX/ZX oraz kość ramu 256MB
(pc-133)..
W jaki sposób najlepiej zwiększyć prędkość (częstotliwość taktowania)
procka?
Bardzo boje się o uszkodzenie dysku twardego i nagrywarki [ słyszałem że
przy zwiększeniu FSB jest to możliwe ]
W biosie mam ustawiony CPU Clock na 66/33 (czyli FSB??).. Istnieje chyba
również możliwość jumper'owania z płyty, ale za bardzo nie wiem jak się za
to zabrać. :(

Proszę o pomoc i podanie jakiś realnych rozwiązań..
TIA

--
Best regards,
   MiKe