dyski padaja jak muchy...gdzie jest problem?

Autor: Dziad (marin_at_grandnet.pl)
Data: Sat 10 Aug 2002 - 15:32:24 MET DST

Witam!

Mam dosyc dziwny problem. Otoz w przeciagu ostatniego polrocza padlo mi 6
dyskow IBM'a (40gb), 2 seagate(60 i 80), samsung (40gb). Wszystkie nowe. Po
prostu pewnego pieknego dnia po prostu dysk przy starcie zaczyna rzezic i w
koncu nie startuje..Bios go widzi, ale przy rozruchu staje i sobie stuka
glowica.Podlaczam inny dysk startowy a ten padniety jako slave i do
niektorych katalogow wchodze a przy niektorych znowu glowica zaczyna
dyszec...pomaga restart.
Nie ma mozliwosci zapuscic jakiegokolwiek narzedzie, by sprawdzic ewentualne
bad sectory czy cos, bo momentalnie pelen zwis systemu. sytuacja powtarzala
sie na 3 roznych plytach (od Ecs'a, przez MSI az do asusa)

Ktos gdzies stwierdzil, ze moze mam dupny zasilacz...ze niby 300watowy to za
malo...
ktos moze ma jakas teorie?

bede wdzieczny za wszystkie

Dziad