Re: Zestaw czy HOMEMADE ???????

Autor: slonpn (slonpn_at_wp.pl)
Data: Sat 10 Aug 2002 - 15:03:45 MET DST

> -płyta główna ASUS A7V333 (550zł)
swietnie
> socket A chipset via kt333 usb1.1x2 usb2.0x4 FireWire x2
> -procesor Duron 800 mhz (190 zł)
Drogo! W Legnicy 850 stoi za 149zl Za 199 jest 1000MHz

> -grafika riva tnt II m64 pro 32MB AGPx4 (140 zł)
Jesli nie planujesz grac to moze byc. Chociaz ja bym wolal jakies ati...
A jesli planujesz pograc na tym sprzecie to GF4 MX 440 Prolinka mozna dostac
za ~360zl. Wiem, ze to spora roznica, ale w uzasadnionej sytuacji(chec
grania), warta dolozenia.

> -muzyka zintegrowana AC'97
Nic na ten temat nie powiem, pewnie gra;-)

> -dysk segate ST34081DA U6 40mb 5400 obr/min ultra ata 100 (360zł)

Znowu drogo i nie oplacalnie! U mnie za 349 jest Barracuda IV - bez
porownania pod wzgledem parametrow(no poza pojemnoscia)

> -nagrywarka LG 8240B (24x/10x/40x) (270 zł)

> -monitor jakś tania 17 (max 750-800 zł)
Tu bym nie oszczedzal, ale mysle, ze w tym przedzile kupisz jakies LG lub
Samasunga.

> Jak widać stawiam głównie na płyte główną myśląc o ewentualnej
Chyba dobrze robisz, ja tez wybieram zawsze taka polityke.
Tylko cos drogi sklep znalazles, rozejrzyj sie a powinienes te graty taniej
znalezc

> rozbudowie za jakis czas, resztę dobieram po najmniejszej lini oporu

Tu juz bym sie zastanawial, czy czasem nie dozbierac i kupic czegos lepszego
na starcie. W kiepski sprzet tez ladujesz forse, a sprzedac go raczej
ciezko...
> Ale czy warto ?
Jak wyzej
> Co sądzicie o cenach ??
Jak napisalem - drogo
> Amoże kupic zestaw np w adksie?????
Jesli sie znasz, lub masz kogos, kto by Ci poskladal to skladaj. Zreszta w
osiedlowych sklepach tez moga zlozyc sprzed "do kupy", czesto za free.
Tymbardziej, ze planujesz rozbudowywac, a sticker na obudowie skutecznie Ci
to uniemozliwi...

Piotr Nadybski