Re: MSI 845MAX2BLR i wielki problem

Autor: Wojtek Wojtiki (wojtekUSUNTO_at_interecho.com)
Data: Sat 10 Aug 2002 - 13:57:00 MET DST

"Mieto" <mieto_at_kki.net.pl> wrote in message news:aj25i0$3ab$1_at_news.tpi.pl...

> kontrolera i jest buba nie mozna nic skopiować pomiędzy dyskami o większej
> pojemnoœci niż 100MB szlag mnie trafia :(

uzywasz Windows 2k ?
jesli tak , to problem powoduje jedna z latek ktora zainstalowales :

"Aktualizacja dotycząca programów pracujących w oparciu o serwer Microsoft
Commerce Server
6754 KB/ Czas pobierania: 8 min
Ta aktualizacja rozwiązuje problem "Performance of Microsoft Commerce
Server-based Programs May Degrade Over Time" ("Wydajność programów
pracujących w oparciu o serwer Microsoft Commerce Server może spadać wraz z
upływem czasu") w systemie Windows 2000 i jest omówiona w bazie Microsoft
Knowledge Base (KB), w artykule Q316430. Pobierz tę aktualizację teraz, aby
zapobiec spadkowi wydajności w systemie Windows 2000 podczas korzystania z
programów pracujących w oparciu o serwer Microsoft Commerce Server 2000"

wywal ja i powinno byc ok .

Pozdrawiam Wojtek .