restartujacy sie komputer

Autor: Hazan (hazan_at_a4.pl)
Data: Sat 10 Aug 2002 - 12:04:14 MET DST

Witam
Pisze na grupe poniewaz mam pewien dziwny problem z moim komputerem.
Konfiguracja : Athalon 1.5+ , 256 MB ram , plyta ECS K7S5A , grafika
GF2MX400, dysk 60 GB 7200
Podlaczona NEO+

Oto od pewnego czasu komputer potrafi sie sam restartowac albo wylaczac.
Dziwne jest to ze dzieje sie to przewaznie kiedy jest on "zimny" czyli nie
byl uzywany przez pare godzin lub cala noc . Komputer samoczynnie sie
wylacza lub restartuje i tak w kołko az po kilku razach mu przechodz. Na
poczatku myslalem ze to jakis soft mi zwariowal ale kiedkomputer po
uruchominiu zrestarowal mi sie w momencie ladowania systemu to chyba nie ta
droga ?. Jesli juz uda mi sie go uruchomic ( po tych kilku restartach )
chodzi bez zarzuty n, nawet jak sie go wylaczy na 2,3 godziny i wlacszy
spowortem to dziala normalnie - natomiast jak postoi dlugo dluzej nie
wlaczony to na dzien dobry restart ??

Pomozcie

Hazan