Re: Kiedy instalowac Service Packa 2

Autor: Tomasz (cattomcat_at_hotmail.com)
Data: Sat 10 Aug 2002 - 11:27:24 MET DST

Michał wrote:
> No wlasnie mam swiezo zainstalowany w2kpro bez zadnych sterow 4in1 i innych
> patchy.CZy teraz mam instalowac service packa 2 czy po instalacji 4in1 grafy
> itd.
> pomozcie bo nigdy nie mialem w kompie w2k

Jak instaljesz np. aplokacje x , to ona wmoze miec setup taki , ktory
wgra ci w katalog windows jakis dll microsoftowy , ktory musi mic do
pracy. W service packu ten dll moze byc nowszy. Wiec sensowne jest dac
SP na sam koniec.
Jak system zaczyna szwankowac, jakies uslugi zle dzialaja, cos nie
dziala - to w takim momencie tez jest dobrze powtornie zainstalowac SP.
Podmini on pliki systemowe na napewno dobre.

Tom