Re: Nagrywarka padla??

Autor: Phantasmagorion (phantasmagorion_at_wp.pl)
Data: Sat 10 Aug 2002 - 11:17:04 MET DST

> sprawdzilem dokladnie i nie nagrywa tylko 2 plyt z 4 jakie mi kuzyn
> dostarczyl inne wszystkie bez problemu uff czyzby to wina akurat tych
> plyt???

Geniuszu jeden, może bys w końcu napisał co to za nagrywarka? Piszesz że
teraz nie nagrywa dwóch płyt z czterech (niewiem czy to po czyszczeniu
nagrywarki czy przed). Bo jak masz jakiegoś Lajtona 48 i próbujesz wypalić
płytki 16x max to masz odpowiedź. Chociaż mało kto czyści nowa nagryware,
więc warto by było jakbys błysnoł jej nazwą.