Hibernacja z ikony w XP - możliwe?

Autor: Tomasz H. (tomasz_h_at_poczta.fm)
Data: Sat 10 Aug 2002 - 02:49:07 MET DST

Witam

Czy jest możliwe wykonanie hibernacji systemu w WinXP np. z ikony? Rzecz w
tym, że w 'Opcjach Zasilania' pod przyciskiem zasilania mam 'Zamknij
System', a pod przyciskiem wstrzymania mam 'Stan gotowości'. I to są dla
mnie ustawienia optymalne. Z nich korzystam najczęściej. Chciałbym jednak
mieć możliwość szybkiego hibernowania np. z ikony na pulpicie albo z
klawisza multimedialnego ze zdefiniowanym działaniem. Czy to się da zrobić?

--
Pozdrawia
Tomasz H.