problem machTV + WinXP

Autor: Magic (magic24_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 10 Aug 2002 - 00:22:00 MET DST

Witam.

Mam wiecznie problemy z karta machTV(bt878) po instalacji winXP.
Probuje roznych sterownikow: WDM bt848, WDM8x8 i te ze strony Borga.
Jak pierwszy raz zainstalowalem XP to udalo mi sie ujarzmic MoreTV.
Przy kolejnych instalacjach MoreTV wywala, ze nie moze znalezc karty tv (a
stery te same).
Nic, to - za drugim razem odpalilem Borga i bylo ok.
Teraz jednak musialem zainstalowac od nowa i Borg mi wywala bzdure -za malo
pamieci.

Wie ktos o co chodzi? zmienic slot? jakies ustawienie.
Wyjasnijcie mi prosze ta sytuacje bo chyba strzele sobie w leb.

Dzieki