Re: JAK TO SIE ROBI?

Autor: Krzys_iek (krzys-iek_at____+___wp.pl)
Data: Fri 09 Aug 2002 - 18:37:27 MET DST

Serafin wrote:
> czy gdy kupuje procesor w sklepie (amd)
> to w pudelku bedzie sam procesor czy jakis wiatraczek czy radiator
> tez???

BOX amd sa trudne do zdobycia, dostaniesz sam procek, wiatraczek dokup
soosbny (np titan cd5-tb(4) - ale 4 !!!! bedzie ok)

> Wogole prosze kogos aby mi krotko opisal jak wyglada zakladanie
> procesora (moze gdzies w sieci sa zdjecia) firmy AMD???

wkladasz na plyte (otwierasz gniazdko) - komp wylaczony oczywiscie :))

jak wsadzisz to lekko docisnij po bokach i zamknij raczke - teraz wez z
pudelka torche pasty (do tego titana dodaja) i cienka i rowna warstwa pokryj
samo !!! jadro procesora (to co wystaje -rozowe) przyloz wiatraczek
(potestuj zakladnie gdy procka nie ma pod spodem najlpiej) - zapnij 1 zaczep
, wez srubokret i wloz 2 zaczep i delikatnie!!! nie suwaj na boki !!!!!
nadus i zaczep (tak by nie robic nierownych naciskow na jadro procka bo jest
dosc delikatne) jak zapiniesz to sprawdz pod swiatlo czy jadro dokaldnie
styka sie z radiatorem ,podlacz wiatraczek i jazda :)