Re: ECS K7SOM ?

Autor: D.K. (amidar_at_wp.pl)
Data: Fri 09 Aug 2002 - 17:41:34 MET DST

> plyty
>
> Posiadasz te plyte glowna? O ile sie nie myle, to jest na chipsecie
SIS740,
> wiec trzeba szukac albo na www.ecs.com.tw albo www.sis.com .
> Btw, czy mozesz powiedziec co w niej siedzi? Ma zintegrowana grafike i
LAN,
> tak? Jakoceniasz jeje stabilnosc?

Plyte kupil qmpel. (Ja uzywam ABIT KT7a-RAID).
Na plycie K7SOM jest prawie wszystko pointegrowane: grafika, dzwiek, lan,
oraz modem na zlaczu amr. Na plycie sa 2 mostki SIS 740 i SIS 691. Niestety
ani na stronie SIS-a, ani ECS-a nie znalazlem sterownikow do IDE dla tego
chipsetu. Chyba ze sa dolaczone do czegos innego. Na plycie nie ma AGP co
raczej dyskwalifikuje ja do zastosowan domowych (no chyba ze ktos w doku
uzywa glownie oprogramowania biurowego). Co do stabilnosci to jeszcze nie
moge nic powiedziec. Jak na razie to dobija mnie tepo pracy dyskow (Maxtor
40GB 5400 i Seagate 20GB U5).