upgrade biosu na a7v333 i ZGON - PILNE

Autor: TraPer (NOSPAM.mjtrap_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 09 Aug 2002 - 17:42:05 MET DST

Witam
WIELKI problem ...
jakiś tydzień temu kupiłem płytkę asusa a7v333 z raidem
miała bios 1007 - dzisiaj znalazłem do niej biosik 1011
więc co prędzej ściągnąłem w pracy, no i w domu
bezz zbędnych ceregieli - zrzut starego biosu i wgranie nowego
robiłem już to kilkanaście razy na różnych płytach, więc nie miałem
większych obaw. Biosik sflaszowało bez komunikatu o błędzie
więc resecik i .................... nic. Płyta coś bredzi - "system failed
CPU test",
mam duronka 1,2 G, więc zmiana na 1 G (mam na wakacjach 2 kompa
z takim procem) odpalam i ..... dalej kicha. W międzyczasie resety
biosu i dalej nic. Jak wyjąłem procka i odpaliłem samą płytę zawołała
jeszcze prócz wcześniejszego komunikatu że "no cpu installed".
Ma ktoś pomysł jak wyjść z tej sytuacji ????
- ewentualnie mogę odnieść
płytę do sklepu i powiedzieć że mi nie odpaliła.

Proszę o szybkie odpowiedzi.

TraPer