Re: modyfikacja rejestru ?

Autor: Jac (jacek_wroclaw_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 09 Aug 2002 - 16:19:58 MET DST

Użytkownik tenis <brak_at_brak.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aj0hf3$orh$1_at_news.tpi.pl...
> Zapytałem o pewną rzecz na zagranicznym forum, chodziło o wyłączenie
> dekompresora video. I dostałem taką odpowiedź:

> Run this:
> regsvr32 /u divxdec.ax
> Chodzi pewnie o jakąś modyfikację rejestru, ale ja nie znam się aż tak na
> komputerach. Co radzą mi żebym uruchomił? Uruchomić jakiś plik
(divxdec.ax)
> z jakimś atrybutem? Coś pogrzebać w rejestrze. Jak to zrobić? Ja potrafię
> chyba tylko usunąć wpis z rejestru :)

JAKIS plik divxdec.ax to wlasnie dekompresor video dla formatu divx, a tym
poleceniem modyfikujesz rejestr powodujac ze ten dekompresor nie bedzie
ladowany do systemu.... tylko zastanawiam sie po co to robisz? zeby nie miec
mozliwosci ogladania filmow w formacie divx ? ;)
pozdr Jacek