Re: jak wyłączyc PCta ?;) [OT]

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Fri 09 Aug 2002 - 15:57:34 MET DST

Rafał 'R4v' Błachnio <raist_at_poczta.fm> wrote:
[ . . . ]
> Zalezy jak zdefiniujemy ten wysoki poziom. Jezeli tylko poprzez
> definiowanie zmiennych, petle etc. to tak. Tyle, ze C++ stąpa po
> cienkiej lini rograniczajacej asembler od innych jezykow.

Jestem prawie pewien, że masz na myśli język C, a nie C++ . I według
wszelkich znanych mi definicji, zarówno C jak i C++ są językami
wysokiego poziomu. Podobnie jak FORTRAN, Cobol, Pascal lub Ada. Być może
chodzi Ci o rozgraniczenie pomiędzy językami kompilowanymi a
interpretowanymi, ale obawiam się że ta granica ostatnio się zaciera; w
każdym razie Visual Basic jest językiem kompilowanym (zamieniany przez
kompilator na kod maszynowy zapisywany do pliku i uruchamiany
bezpośrednio przez OS), natomiast VBScript jest interpretowany. Zresztą
nie wiem po co to pisze; jak dla mnie EOT. Już napisałem, kiedy wrócę do
tej dyskusji.

Tymczasem poczytaj sobie
http://www.google.com.pl/search?q=%22high+level+programming+language%22+
%22low+level+programming+language%22