Re: Sposób na chłodzenie i nie tylko...

Autor: Cooger (squadaq_at_box43.pl)
Data: Fri 09 Aug 2002 - 15:42:25 MET DST

> kiedys przysiade i porobie porzadek, trzeba by byo ponacinac zylki w
kablach
> ide i je wtedy skrecic....albo kupic gotowe:-)

Mnie się udało to nawet z UDMA-100, co prawda jedną posłałem do piachu ale
druga działa bez problemu.
Ale odradzam używanie taśmy izolacyjnej do owijania kabli. Wyłazi klej i
zbiera sie kurz - ja pospinałem opaskami zaciskowymi i może nie wygląda jak
firmówki ale za to działa OK. Gotowe kable jak ktoś ma lenia są OK, ale
wolałem kasę na inne rzeczy przeznaczyć.

--
Pozdrawiam,
Cooger