Re: Napelnianie kartridzy HP #56 do Deskjeta 5550

Autor: indiano (indiano_at_kki.net.pl)
Data: Fri 09 Aug 2002 - 15:27:09 MET DST

Witam

> Napelnial juz ktos #56 ? Jesli tak to jakim kitem i prosze o wrazenia.
>
> Myslalem o
>
> "HP Refill Starter Kit 2x30 ml black (code 6723 JB)"
> http://www.jettec.co.uk/products/images/refills/6723JB.jpg

Tym tuszem napelnialem kartridge od HP 690C. Jak na razie wsio ok, drukuje
ladnie, szybko wysycha i sie nie rozmazuje. Mialem tylko problem na
poczatku, bo zrobilo mi sie za duze cisnienie w kartrid'gu i tusz lal mi sie
przez dysze i odpowietrzenie. Pomoglo chwilowe zaklejenie odpowietrzenia i
wydrukowanie kilku stron.

Pozdrawiam
 radek