Re: Sposób na chłodzenie i nie tylko...

Autor: Sniper (Sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Fri 09 Aug 2002 - 14:44:47 MET DST

Użytkownik "benek" <benek.benek_WYTNIJTO__at_wp.pl> napisał w wiadomości

> zwrociles uwage ni ena to co trzeba - chodzilo mi o wentyl 120x120 -
jeszcze
> nie slyszalem cichego - tzn slyszalem kazdy jest cichy jak jest wylaczony

Aaaa, sorki. Faktycznie, mój wyje jak suszarka do włosów. Ale dmucha równie
mocno (tylko chłodnym powietrzem). Ale przecież właśnie dlatego
skonstruowałem takie włączniki. Jak pracuję w ciszy, to go nie potrzebuję. A
jak chcę od czasu do czasu zagrać, to daję głośno muzę, włączam "suszarkę" i
ani mowy o jakimkolwiek zwisie.

Pozdrawiam,
Sniper