Re: JAK TO SIE ROBI?

Autor: trzmiel (trzmiel_at_interia.pl)
Data: Fri 09 Aug 2002 - 14:31:03 MET DST

Serafin wrote:
> czy gdy kupuje procesor w sklepie (amd)
> to w pudelku bedzie sam procesor czy jakis wiatraczek czy radiator
> tez???

to zalezy czy to wersja box czy oem, ale o wersje box w naszym kraju raczej
trudno wiec na 100% kupisz samego proca i do niego musisz dokupic
wentylator.

> Wogole prosze kogos aby mi krotko opisal jak wyglada zakladanie
> procesora (moze gdzies w sieci sa zdjecia) firmy AMD???

dla niewprawionych skladaczy moze sie to skonczyc ukruszeniem jadra
procesora gdyz powierzchnia jadra jest bardzo mala a radiatory wielgachne.
dlatego polecam stosowanie plytek coopershim do kupienia w
www.discotech.waw.pl (w dziale akcesoria)

> Cos slyszalem o jakims kleju ktorym sie smaruje procek...

nie kleju tylko pascie ktora poprawia przewodzenie ciepla z procesora na
radiator.
najlepsza to silver arctic ze strony ktora wymienilem wyzej.

> czyli najpierw procek, potem klej, potem co - radiator? czy zamiast
> tego moze bycwentylator? jak to wyglada?

radiator to czesc miedziana lub aluminiowa (lub polaczenie tych 2 stopow) a
na nim zamontowany jest wentylator.

pzdr.
trzmiel