P O M O C Y !

Autor: mechanic (mechanic_at_poczta.fm)
Data: Fri 09 Aug 2002 - 13:14:07 MET DST

grupowicze mam problem z Win XP (kto ich nie ma), mianowicie: chcialem
uaktualnic system z 98 na XP. Poczatek jest OK tzn. numer seryjny i cala
reszta az do momentu restartu koputera. Teraz zaczyna sie magia: komputer
sie uruchamia i po chwili pojawia mi sie logo "Windows XP ... " a nastepnie
takie "fajne" niebieskie tlo a na nim jest napisane cos w stylu "hard disk",
"unmountable boot" i cala reszta sugerowanych przyczyn tejze zaistnialej
sytuacji. Komputer stoi a ja mysle i nie wiele wymyslilem. Moze to jest wina
zlego formatu dysku??? No nie mam pojecia co dalej :))) moze sie ktos
spotkal z takim problemem i udalo mu sie go rozwiazac. BARDZO PROSZE O
EWENTUALNA PODPOWIEDZ

Moj sprzet:
HDD 80GB , Athlon 1,4, 512 RAM

z gory dziekuje