Re: Jaki skaner 1200x2400 ????

Autor: Sniper (smalljohn2_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 09 Aug 2002 - 12:34:30 MET DST

Użytkownik "KevlarCD" <KevlarCD_at_Topnet.pl> napisał w wiadomości

> Porownywalny HP bedzie drozszy niz 550zł za Mikro.

Ja mam HP 4470C i jestem potwornie zadowolony. Nadmienię, że posiadam
również Plustek OpticPro UT12 i ten drugi do pięt nie dorasta HP-kowi.
Kupiłem go jakieś 4 miechy temu, więc już dobrze przetestowałem. Jakość
skanów - naprawdę rewelacyjne, idealne kolory, głębia, ostrość,
rozdzielczość. Pracowałem na wielu skanerach, więc przed zakupem swojego
byłem już dobrze obeznany w rynku - no i wybrałem chyba najlepszy (ze
średnio-tanich) dostępny na rynku. Jakość przystawki oceniam na 4 z małym
minusikiem - w przypadku wszystkich pozostałych jakie wydziałem byłoby co
najwyżej 3 "na szynach" (nie licząc skanerów profi, np. Agfa).

Pozdrawiam,
Sniper