Re: Pytanko do obeznanych z Matroxami G550

Autor: Arek (a_zabek_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 09 Aug 2002 - 12:13:27 MET DST

> zakładam iż masz oryginalną przejściówke VDI->Dsub
>
> no wiec wkładasz ją do gniazda DVI, monitor do Dsub
> i komputer normalnie powinien odpalić,
> - jeśli nie, to coś złego jest z tą przejściówką, albo z kartą
> innej możliwości na tym etapie raczej nie ma.
>
> R.

Wszystko jest OK, myślałem właśnie że wystarczy tylko wcisnąć przejściówkę i
monitor i wszystko będzie OK, a trzeba było jeszcze coś wsadzić w złącze
DSUB (np ten kabel do podłączenia TV). Myślałem że jak DVI jest złączem
Primary to nic nie muszę wciskać do drugiego złącza ale to chyba tyczy się
tylko monitorów LCD.

Arek