ktory wiatraczek jest najcichszy (Athlon1900XP)

Autor: \ (Dantheno_at_spamjunior.intercredit.pl)
Data: Fri 09 Aug 2002 - 11:20:38 MET DST

Witam,
Zastanawiam zie nad produktami titana:

http://www.titan-cd.com/d5tc_n.htm
http://www.titan-cd.com/cu5tb_n.htm
http://www.titan-cd.com/cu6tb_n.htm

ale nie moge ich przetestowac przed zakupem, wiec moze ktos mial
stycznosc z w/w wentylami?
Te dwa ostatnie producent podaje ze maja <32db ale cos mi sie nie chce
wierzyc.

Na Silverado Noise Control mnie niestety nie stac, nawet nie chce
wiedziec ile w Polsce kosztuje (w USA okolo 70$ :))

pozdrawiam

--
  Daniel /DanThe/ Bilski
  Amiga 1230 user