Re: Do potencjalnych nabywców MSI KT3 Ultra.

Autor: \ (Dantheno_at_spamjunior.intercredit.pl)
Data: Fri 09 Aug 2002 - 10:58:25 MET DST

Żurek wrote:

> Mam tę płytę od jakiegoś czasu i jestem bardzo zadowolony. Zero zwisów

Potwierdzam, mam w firmie 10 kompow na takich plytach + Athlon1800XP,
chodza od 2 miesiecy non-stop praktycznie i jak na razie zero problemow.

Tylko niestety win95 na tym nie chce sie odpalic...

W domu mam tez taka plyte z Athlonem 1900XP i czasami jak np. wymienie
jakas karte to system nie startuje (4 czerwone diody na sledziu), musze
wtedy np. poruszac prockiem, lub wentylem na procku zeby sie odpalilo.
Czym to moze byc spowodowane?

pozdrawiam

--
  Daniel /DanThe/ Bilski