Re: Philips 107E21

Autor: trzmiel (trzmiel_at_interia.pl)
Data: Fri 09 Aug 2002 - 10:48:35 MET DST

> Kupiłem nowy i niestety coś nie jest tak ze stabilizacją wysokiego
> napiecia bo im jaśniejsza treść obrazu tym jeston szerszy ?
> Mam nadzieje, że to nie jest normalne i wymienią mi monitor (jeszcze
> nie podbiłem gwarancji (bo miałem sprawdzić sprawdzić).

po ostatnich przejsciach mojego kolegi z serwisem firmy PHILIPS raczej
dostaniesz drugi taki sam (z ta sama wada) lub powiedza Ci ze ta usterka
jest w normie. A domyslam sie ze chodzi o zwykle "pompowanie" ekranu opisane
na http://www.magi.pl/test.php?t=9
No ale czego wymagac od monitora za 489 PLN netto ! :-))

pzdr.
trzmiel