Re: Pewnie NTG problem z internetowym kursem angielskiego

Autor: Marcin Pawlak (emcom_at_wp.pl)
Data: Fri 09 Aug 2002 - 11:01:02 MET DST

Użytkownik <pafnucy00_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Może ktoś mi powie czy można zgrać plik dźwiękowy który odsłuchuje na
> internetowym kursie angielskiego (chodzi o głos lektora)na mój dysk.Jeżeli
chcę
> go zapisać to zapisuje się tylko ikonka.Byłbym wdzięczyny za pomoc .Kurs
jest
> na stronie
> http://abcsukcesu.internet2.pl/nauka/angielski/angielski.htm
>
> i na samym dole wybrać BBC English.
> z góry dziękuję za pomoc
> paf.

Witam,

Jesli nie masz w komputerze WinAmpa, to go zainstaluj.
Nastepnie musisz wybrac Options ----->Preferences i w sekcji Plug-ins wybrac
Output.
Tam wybierz Nullsoft Disk Writer Plug-in i configure. Dalej sobie chyba
poradzisz. Od tej pory kazde odtwarzane MP3 poleci na dysk do wskazanego
katalogu. Oczywiscie w tamtym kursie muszisz wybrac opcje odtworzenia lekcji
w MP3.

W razie watpliwosci - pisz.

Pozdrawiam,
Marcin Pawlak