Re: Do potencjalnych nabywców MSI KT3 Ultra.

Autor: Sniper (smalljohn2_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 09 Aug 2002 - 10:26:59 MET DST

Użytkownik "Żurek" <darzur_at_box43.pl> napisał w wiadomości

> Mam tę płytę od jakiegoś czasu i jestem bardzo zadowolony.

Ja również. Nawet bardzo, bardzo.

> Zero zwisów

U mnie był już jeden. Z ciekawości ustawiłem magistralę na 220 MHz. Trzeba
było CMOS resetować.

> zero problemów i do tego wydajna

Z tą wydajnością to bym tak nie krzyczał głośno. To oczywiste, że każda
płyta główna z chipsetem VIA KT 333 będzie niezwykle wydajna. Tutaj nawet
benchmarki głupieją, bo przy takich osiągach nie potrafią za każdym razem
wskazać dokładnych wyników. Ale moje subiektywne odczucie również jest
identyczne - to naprawdę diabelska maszyna.

> Kilka dni temu ustawiłem FSB na 166MHz

Przy zwykłym chłodzeniu mi udało się wycinąć tylko 155. Powyżej tych
prędkości się wieszał (pewnie z powodu niezbyt podatnych na podkręcanie
pamięci Kingston 256 MB PC 266). Ale jak walnąłem 5 dodatkowych wentyli
(największy 16 cm) dmuchających na kości pamięci, proca i grafę, to poszło
na 169. Tylko niestety długo nie pracowało :-((( Stabilność miałem zachowaną
przy maks. 164-165.

Pozdrawiam,
Sniper
[Kolejny zadowolony user płyty MSI KT3 Ultra ARU]