Re: Na moich oczach spalil sie dysk

Autor: Sniper (smalljohn2_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 09 Aug 2002 - 10:30:42 MET DST

Użytkownik "FRANC" <kmodzel_at_box43.pl> napisał w wiadomości

> Dymek poszedl ze scalaka na twardzielu, czy ktos juz mial takiego pecha?

Ja miałem takiego pecha. Oglądałem 3 takie dymki jednocześnie - niestety
mojego kompa trafił piorun. Oczywiście nie liczę pozostałych dymków (np. z
monitora, modemu, płyty, zasilacza, itp., itd. długo by wymieniać).

Ale w twoim przypadku to pewnie kiepski zasilacz lub uszkodzone regulatory
napięcia na płycie. Jeśli chodzi o kiepskie zasilacze, to zdania są
podzielone, ale ogólnie dość mocno krytykuje się zasilacze Codegena,
Rubikona, itp. Do niezawodnych należą Enlinght, HuntKey, Shiftec, itp.

P.S.
Jak znam życie, zaraz rozpęta się prawdziwa wojna jeśli chodzi o te
zasilacze...

Pozdrawiam,
Sniper