Re: Cztery nagrywarki naraz, da się?

Autor: Sebastian Demski (sdemski_at_wp.pl)
Data: Fri 09 Aug 2002 - 09:26:29 MET DST

> Jak kupisz starszą płytę główną (np. ABIT BE6) z macierzą RAID, to możesz
do
> macierzy podłączyć do tego RAID'a 4 nagrywarki, a do podstawowego
> konrtrolera jeszcze 3 dodatkowe (bo zakładam, że na jedny kanale będzie
> dysk). Łącznie daje to 7 nagrywarek. Niestety do nowych płyt z nowymi
> kontrolerami RAID nagrywarek nie podłączysz, bo nie zadziałają. A jaki

WHY!!!
bo też mam zamiar składać kombajn z 7 nagrywarek. Co do programu to mam
DiscJuggler, który obsługuje nieograniczoną liczbe nagrywarek.
A dodam, że Nero obsłuży co najwyżej 2 nagrywarki, chyba, że qpi się
specjalnego plugina do obsługi 7 (249$) lub 32 (499$)
nagrywarek.http://www.nero.com/en/content/c1002822459060.html
http://www.nero.com/en/content/c1014198838270.html.

Pozdro. Seba