Re: cichy dysk twardy - ktory?

Autor: user (rnaremski_at_krafteurope.com)
Data: Fri 09 Aug 2002 - 08:59:37 MET DST

> producentow,
> wg mnie najcichszymi dyskami sa FUJITSU ale niestety wypadly z produkcji
ale
> gdzieniegdzie mozna je jeszcze kupic... uwaga podobno nie nadaja sie do
> kieszeni bo sa bardzo wrazliwe na wszelkiego typu wstrzasy :)
to NIESTETY ABSOLUTNA PRAWDA
dlatego szukam nowego dysku, ale jak mowil mi znajomy, ktory
slyszal jak dziala moj komputer - nie znajde na rynku dysku,
ktory bedzie odpowiedni do moich potrzeb
chodzi o to, ze najglosniejszym elementem mojego komputera
byl dysk Fujitsu 5400 z lozyskiem olejowym (od czasu jak wyciszylem
ostatni wentylatorek jaki mi pozostal :)) :)

user