Microcom InPort L - pomocy !!!

Autor: Johny Walker (14021973_at_poczta.fm)
Data: Fri 09 Aug 2002 - 08:58:04 MET DST

Witam, mam problem z zainstalowaniem tego modemiku pod Win 98 SE, płyta ABIT
6 II -E. Wcześniej miałem Microcom DeskPort 56K i bez problemu Plug & Play.
Z tym cholerstwem jest zupełnie inaczej. Wcześniej miałem jeszcze Zoltrixa
na chpie Connexanta i z tym modemem to była jazda, zawsze musiałem
zawosićkompa do serwisu jak trzeba było zainstalowaćten modem - sam nie
byłem w stanie.

Pytanko, czy ktośmiał podobne problemy??? Na stronie Microcom'u jakośnie
moge znaleźćsterówników pod ten modem. Może ktoś wie gdzie je można
znaleźćlub może mi je podesłąć .

Z góry dzięki...