Problem z TV-OUT w MSI GF4MX440

Autor: Marek Jazienicki (mcaron_pl_at_NOSPAM.poczta.gazeta.pl)
Data: Fri 09 Aug 2002 - 08:42:59 MET DST

Nabyłem własnie tą kartę no i jest problem z TV-OUT
Na ekranie TV widzę jakąś sieczkę nie mającą nic wspólnego z obrazem.

Kaszana jest zarówno przez kabel SVideo jak i Composite, więc kabel odpada.
Televizor też odpada bo podpinałem do dwóch.

Miał ktoś wcześniej takie problemy z taką/podobną kartą?

Wcześniej miałem GF2MX400 i chodziło jak na tą kartę dobrze, potem ASUS V7700
(GF2GTS) też bez problemów. Czy jest mozliwość że pałętające się pewno po
systemie sterowniki do poprzednich kart coś psują? W GF4 zmienił się układ
sterujący TV-outem na wbudowany więc może to.

System - Win2k - próbowałem na sterownikach otrzymanych z kartą, i na
ściągniętych z MSI.

Jakieś pomysły - a może karta zwalona? :-( - ale tu muszę mieć pewność zanim
ją odeślę.

Pozdro
Marek