Re: Piszczaca plyta glowna

Autor: PawelG (pawel.galazka_at_zeksa.koszalin.pl)
Data: Fri 09 Aug 2002 - 07:18:02 MET DST

Użytkownik "Hen" <remarque_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> Ju kiedys o tym pisalem ale nie otrzymalem zadnej powaznej odpowiedzi.
> Chodzi o plyte Asus P4B533-E i dyski Barracuda IV. Po podczeniu dysku do
> zasilacza plyta zaczyna piszczec. Nie jest to glosny pisk ale wyrazny i
> bardzo drazniacy (ciagly bardzo wysoki ton). Odlaczam barracude i cisza.
> Dysk nawet nie musi byc podpiety do kontrolera IDE. Wystarczy ze do
> zasilacza sa podlaczone jednoczesnie dysk i plyta. Z cala pewnoscia
piszczy
> plyta glowna a nie dysk (o piszczacych barracudach bylo juz kilka razy na
> tej liscie).Dzieki za wszelkie podpowiedzi.

Chlopie jestes nielogiczny - sama plyta nie piszczy ale jak podlaczysz dysk
to tak - ale to napewno nie plyta - gdzie tu logika ???
Ja mam plyte na BX i podlaczony dysk Samsunga i jest oki ale jak podepne
dodatkowo dysk IBM - mam ten sam efekt - i nie tweirdze uparcie
ze to plyta - poprostu sie do tego przyzwyczaj ....