Re: Mysz optyczna

Autor: Pjnjo (pjnjo_at_gazeta.pl)
Data: Fri 09 Aug 2002 - 02:26:26 MET DST

Dnia Wed, 7 Aug 2002 19:26:34 +0200, "Krzysztof Kwasniewicz"
<tasiorsa_at_poczta.fm> napisał(a):

>Wymieniłem dzisiaj mojego starego logitecha na logitecha
>optycznego-kablowego i jest faktycznie super.
>Mam małe pytanie. Co to są podstawki żelowe? Strasznie drogie jak na
>podstawkę bo ok. 30 PLN.

chyba bardziej podkładki niż podstawki.
A żelowe to takie cudo z "cyckiem" żelowym na nadgarstek ;))

>I drugie. Jaką najlepiej podstawkę zastosować. Do starej używałem
>'szmacianej' ale z niej włoski wylatują :((((

Musi być matowa , na błyszczących logitech optyczny szalał a microsoft
optical nie (to tak z moich testów ) .
Pstrokatych podkładek nie polecam ze względów estetycznych. ;P