Re: Proste pytanie o CD-ROM

Autor: ***SYRO*** (syro1_at_wp.pl)
Data: Fri 09 Aug 2002 - 00:53:07 MET DST

Użytkownik "Daniel Jeliński" <danieljel_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Mam w komputerze dwa napędy optyczne CD-RW i DVD-ROM w jaki sposób moge
> obydwa podłoączyć kablami audio do karty SB Audigy która matylko 1 złącze
CD

a u mnie w audigy (platinum) sa dwa wejscia CD - jedno cyfrowe, jedno
analogowe - moze i u ciebie tak jest - bo jesli tak to dvd do cyfry a cdr do
analoga -
a jesli nie ma to jesli masz dwa kable to przeciez nic trudnego wziasc
lutownice i wlutowac jeden na drugi - przeciez tam sa tylko dwa kabelki

pozdrawiam