Re: 4in1 szybkie pytanie

Autor: Marcin Pawlak (emcom_at_wp.pl)
Data: Fri 09 Aug 2002 - 00:20:58 MET DST

Witam,

> Przy instalacji 4in1 pyta czy zainstalowac driver AGP i nie wiem co zrobic
> bo mam plyte ASUS A7M266 z cipsetem AMD 761 i tam sie instakuje AMD AGP
> driver

Jam mam Gigabyte GA-7DX - ten sam zestaw - AMD 761 + VIA 686

> Ja nie zainstalowalem tego AGP z 4in1 i teraz chyba nie mam poru AGP bo ni
> cholery nie moge karty grafiki zainstalowac.
> pomozcie
> michał

1. NIE INSTALUJ VIA 4-IN-1 ! To jest tylko dla chipsetów VIA jako takich. w
Twoim przypadku musisz ściągnąć tylko VIA IDE Bus Master Driver. Koniec i
kropka. 4 in 1 wybij sobie z głowy wielkim młotkiem. Via udostepnia do
sciagniecia pojedyncze czesci pakietu 4 in 1.
www.viaarena.com

2. Dla AGP instalujesz AMD AGP driver. Tylko i wylacznie.
3. Zeby sprobowac naprawic to co popsules, sprobuj puscic jeszcze raz
instalke tego nieszczesnego 4 in 1 i wybieraj opcje 'uninstall' zamiast
'install' kiedy bedzie o to pytanie. Jak sie nie uda cofnac zmian w ten
sposob to nie psuj juz wiecej, tylko przeinstaluj ladnie Windowsa i ciesz
sie z nowo nabytego doswiadczenia ;)

Pozdrawiam,
Marcin Pawlak