Re: Win XP, BE6-II, HPT 370 i uszkodzone pliki problem

Autor: Marek (nul_at__nospam_tenbit.pl)
Data: Thu 08 Aug 2002 - 23:08:04 MET DST

> Czy ktoś może spotkał się z problemem uszkadzania większych plików pod
> Windowsem XP Prof. Płyta Abit BE6-II (1.2 chyba), HPT 370, dysk Seagate 20
> GB (66). Podczas odczytu uszkadzają się pliki o wielkościach powyżej ok.
3-4
> MB. Losowo. Co z tym fantem zrobić? Bios płyty najnowszy.
>
> Jak ktoś stabilnie pracuje na tej płycie w XPeku to proszę o kontakt
> (jakie stery, biosy, konfiguracja itp itd)

Mialem BE6 ale 1 wersje i bardzo stabilnie sluzyla mi pare miesiecy. Do HPT
maialem podpiety Samsung 40 GB 7200 i nie mialem zadnych problemow, nie
dawno zmienilem sobie plyte na Asusa P3B-F i podpialem Barracude IV 80 Gb
7200. Szczerze mowie ze Samsung chodzil na poprzedniej konfiguracji troche
szybciej..
Co do Twojego problemu to moze sprawdz dysk u znajomego na kompie.
Albo dysk albo plyta walnieta...

Pozdrawiam
Marek